BEER

Elk merk heeft een verhaal. Wie ben je? Wat wil je uitstralen?

Uiltje loves Swinkels etiket

Swinkels loves Uiltje

Vorige week viel er bom in het Nederlandse bierlandschap. Swinkels kwam met het bericht dat ze Uiltje hebben overgenomen. Daar is inmiddels veel over geschreven en gesproken. Door de bierliefhebbers die alleen maar ‘craft’ willen drinken en dus Uiltje nu niet meer blieven. Door de liefhebbers die erin geloven dat Swinkels Uiltje hiermee zelfstandig hun…

Lees verder
Berghoeve proeverij

Berghoeve Brouwerij: al tien jaar lokaal sterk

Afgelopen Dutch Craft Beer Conference werd een pleidooi gehouden voor duurzaamheid en lokaliteit. Belangrijke aspecten waarmee brouwerijen de komende jaren overeind kunnen blijven staan en zichzelf kunnen blijven bedruipen. Natuurlijk zijn er al brouwerijen die allang zagen dat dit de toekomst was. Berghoeve Brouwerij uit Den Ham bijvoorbeeld. Daar waar Oedipus droomt van een eigen…

Lees verder

Wat maakt een merk? En belangrijker nog: hoe zorg je ervoor dat je medewerkers, en daardoor je klanten, allemaal weten wat je uit wilt stralen? 5000BC helpt je om vanuit de waarden een missie, visie en strategie op papier te zetten.

5000BC - Wat maakt het merk.

Je hebt kennis in huis, en dat wil je delen. Welke content is zo belangrijk dat iedereen daar kennis van moet nemen?